En dag hos grisarna!



Idag när jag kom in till grisarna hade en sugga grisat, varav en var döfödd och 3 var döda av annat skäl. Så är det att ha hand om djur. Fick hjälp med att hitta världshistoriens trevligaste frys, där låg, en halvslaktad gris (ganska stor), massor med råmjölk och nu mina fina kultingar!

Annars har det flutit på väldigt bra. Känns lite konstigt att vara där själv och så, men men.

Har inte sovit mycket inatt p.g.a att jag inte hunnit ställa om dygnet + att jag sover alltid dåligt när jag ska jobba. Dålig vana, brukar halka in på tankar om vad jag ska göra och så...

Imorgon är det en ny dag med nästan samma arbetsuppgifter, KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0