Miljö dag



Idag har vi haft en dag i skolan om hållbar utveckling! Jag och grabbarna grus hade en station där man byggde en båt av soppor, ganska roligt...

Varför har jag då en häst bild? Jo, vi hade även en så kallad "Byt-Byt" marknad där man fick lämna en eller flera grejer. Man fick typ biljetter för varje grej man lämnat in och sedan i eftermiddags fick man ta vad man ville och sedan "betala" med biljetten/erna man fick i morse. Superbra och superkul!

Jag bytte till mig ett par ridbyxor, som tur var i perfekt storlek! Tog även ett nytt anteckningsblock, det behövde jag... :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaså det var du som tog det andra annteckningsblocket jag ville ha xD :P

2010-03-03 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0